Binnen

Aquasportief

Bewegen om fit en gezond te blijven

Aquasportief is een mix van een aantal aquasporten.

Aquasportief is een mix van aquasporten waarbij jij bepaalt welke inspanning bij je past. Deelnemers ervaren deze wekelijkse ochtendles als een activiteit waar ze op een leuke manier worden gestimuleerd om actief bezig te zijn. Aquasportief bestaat uit de volgende onderdelen:

AquaHIIT:

Dit is een interval training met hoge intensiteit. Er wordt een korte periode getraind met tussendoor rust. Doordat je kort maar intensief oefeningen doet, moet je lichaam meer energie verbranden dan het binnen krijgt. Wat kan helpen om vet te verbranden of de conditie te verbeteren. Omdat je persoonlijk traint en ieder een eigen maximaal vermogen heeft, kan iedereen meedoen. De tijdsduur van intensiteit ligt gelijk maar het aantal herhalingen van een oefening wat ieder persoonlijk behaald kan verschillen.

Aquajoggen:

Aquajogging is eigenlijk hardlopen in (diep) water

Aquagym:

In het ondiepe bad werk je aan het soepel houden van de gewrichten.

Aquarelax:

In het ondiepe bad ondersteund door rustige muziek ligt hier het accent op ontspanning en ademhaling.

Maandag van 08.45-10.45 uur

09.00-09.30 Aquajoggen (wedstrijdbad)

09.30-10.00 AquaHIIT (wedstrijdbad)

10.00-10.15 Trimzwemmen (wedstrijdbad)

10.15-10.30 BBB buik-billen-benen (doelgroepenbad)

Woensdag van 8.45-10.45 uur

09.00-09.30 Aquajoggen(wedstrijdbad)

09.30-10.00 AquaHIIT (wedstrijdbad)

10.00-10.15 Trimzwemmen (wedstrijdbad)

10.15-10.30 BBB buik-billen-benen/ slagverbetering (wedstrijdbad)

09.30-10.00 Aquagym (doelgroepenbad)

10.15-10.45 Aquarelax (doelgroepenbad)

Je bent niet verplicht om aan alle onderdelen deel te nemen. Ervaar zelf wat er bij je past.

Wat heb je nodig?

  • Handdoek
  • Badkleding

Tarieven

1 les
9,70
Doelgroepenkaart 12x
94,00
Clubkaart (3maanden)
192,80
Pas (eenmalig)
6,00
Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.